W minionym roku szkolnym realizowane były następujące innowacje:
- Innowacja pedagogiczna w nauczaniu języka angielskiego „English is fun” w klasie V
- Innowacja pedagogiczna „Połączyła nas piłka” w klasie VII i VIII (chł.)
Zrealizowane zostały także następujące projekty:
Projekt z fizyki w klasie VIII „Optyka nie tak straszna” |
Projekt z języka angielskiego w klasie VI „Animal shelter” |
Projekt z języka angielskiego w klasie V „English Game” |
Projekt z języka angielskiego w klasie VII „My neighbourhood is interesting” |
Projekt edukacyjny „Poznanie sentencji łacińskich” |
Projekt z informatyki w klasie IV – VIII „Programowanie i robotyka” w ramach inicjatywy „Laboratoria przyszłości” |
Projekt z matematyki w klasie VI „Z geometrią przestrzenną na ty – innowacyjne i kreatywne figury przestrzenne” |
Projekt z matematyki w klasie VI i VII „Zastosowanie matematyki w architekturze, sztuce i przyrodzie” |
Projekt edukacyjny z plastyki w klasie IV „Wszędzie można znaleźć sztukę – zabytki mojej okolicy”” |
Projekt edukacyjny z plastyki “Zabytki i miejsca pamięci w naszej okolicy” w klasie VI |
Projekt edukacyjny z techniki w klasie IV i V „Jak zostać projektantem mody” |
Projekt z języka polskiego w klasie V “W świecie mitologii” |
Projekt z języka polskiego w klasie VI „Sekrety Ani z Zielonego Wzgórza zamknięte w lapbooku” |
Projekt z języka polskiego w klasie VII „Jan Kochanowski i jego twórczość” |
Projekt z WOS „Prawa konsumenta” w klasie VIII |
Projekt edukacyjny z techniki w klasie IV i V „Jak powstaje tkanina?” w ramach inicjatywy „Laboratoria przyszłości” |
Projekt „W naszym życiu ważna jest…” – ważne wartości w naszym życiu |
Projekt „Ja w relacjach. Jak zrozumieć siebie i innych” Uniwersytet Dzieci w klasie VI |
Uczniowie z dużym zaangażowaniem uczestniczyli w szkolnych projektach. Uczniowie poszerzyli i pogłębili swoją wiedzę z wielu przedmiotów szkolnych, nauczyli się wykorzystywać poznane umiejętności w życiu codziennym. Wyniki swojej pracy opracowywali i prezentowali w różnych formach. Rozwinęli umiejętności społeczne (praca w zespole, pełnienie ról, odpowiedzialność za wynik pracy całej grupy) oraz wyobraźnię i kreatywność, logiczne myślenie, ciekawość i postawę badawczą.